Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със старт/стоп бутона (не пали)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    От акумулатора към стартера директно отива само плюсов кабел. Масата отива на шаси и от там с друг кабел - към двигателя. Не е проблем кабелът, а връзките клеясват. И като сменят кабела, все едно оправят връзките. И ето ти положителен ефект

    Comment


    • #17
      ...
      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 00:18.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
        Това е така и е логично, но защо тогава на колегата от АО колата е палила безпроблемно на студен двигател? Ако беше от клеясали връзки, тя нямаше да пали и тогава.
        Да, мислихпо този въпрос. Но на студен всичко се свива и може би затова е правила контакт. А и можеда има влага, която улеснява нещата. Докато на топъл се разширява, окисите изсъхват, намалява се проводимостта. То всичко зависи от много неща - състояние на двигател (омасленост, течове), време на годината, дали е валяло, .... абе .....

        Comment


        • #19
          Само да вметна, че проблема е решен. Кабела беше причината и да поясня, че се намира под стойката на акумулатора, за който има същите проблеми!
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
          164, 156, GTV V6 turbo 🏎, 147 - ex 🚘

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от DEGWEED Покажи съобщение
            Само да вметна, че проблема е решен. Кабела беше причината и да поясня, че се намира под стойката на акумулатора, за който има същите проблеми!
            Един вид този, който е м/у купето и скоростната. Там едно пристягане на клемите и почистване на мястото на контакт обикновено върши работа

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              Един вид този, който е м/у купето и скоростната. Там едно пристягане на клемите и почистване на мястото на контакт обикновено върши работа
              Да, този е, но при мен проблема беше, че се беше счупила г-образната кабелна обувка и аз си направих ново парче кабел с нови обувки. Нов (оригиналнен) трудна работа да се намери... Само дето сложих 25кв. кабел, а стария е още по-дебел, но ще гледам да намеря преди зимата и да го сменя.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
              164, 156, GTV V6 turbo 🏎, 147 - ex 🚘

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от DEGWEED Покажи съобщение
                Да, този е, но при мен проблема беше, че се беше счупила г-образната кабелна обувка и аз си направих ново парче кабел с нови обувки. Нов (оригиналнен) трудна работа да се намери... Само дето сложих 25кв. кабел, а стария е още по-дебел, но ще гледам да намеря преди зимата и да го сменя.
                Ако можеш, сложи по-дебел или си оправи стария с нова кабелна

                Comment


                • #23
                  Колега, и аз се чудих за същото нещо даже купих нов акумулатор
                  После се зачетох в таблото и се замислих... а там пише
                  "Натисни спирачка или съединител".... Звучи елементарно ама в бързината дали може да си пробвал без да натискаш педал.?
                  Когато натиснеш старт бутона без натиснат педал на спирачка или съединител, просто се изкл. контакта. Поне при мен е така.
                  Last edited by gtapower; d.m.y г., 15:36.
                  156 1.8 T.S. 99'
                  159 2.4 JTDm Q4 08'

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от gtapower Покажи съобщение
                    Колега, и аз се чудих за същото нещо даже купих нов акумулатор
                    После се зачетох в таблото и се замислих... а там пише
                    "Натисни спирачка или съединител".... Звучи елементарно ама в бързината дали може да си пробвал без да натискаш педал.?
                    Когато натиснеш старт бутона без натиснат педал на спирачка или съединител, просто се изкл. контакта. Поне при мен е така.
                    Колега, прочети цялата тема. Ако не натиска педал, как я е палил студена? А и колегата даже е описал как се е справил

                    Comment


                    • #25
                      Колега, темата я прочетох. Добавям нещо за което други хора могат да се замислят и да си спестят смяната на кабели, клейми, обувки и т.н. защото може пък и да нямат проблем а да не са обърнали внимание и да са натиснали бутона.. Та може някой да е пропуснал този момент и да си спести малко време и пари ако проблема е въображаем.
                      Last edited by gtapower; d.m.y г., 04:58.
                      156 1.8 T.S. 99'
                      159 2.4 JTDm Q4 08'

                      Comment


                      • #26
                        Темата е за автомобил с ръчни скорости, но реших и аз да споделя ,че като нов собственик на автоматик и аз вчера се вкарах във филм, че колата се е развалила и ще ме остави на ниво -3 в един мол!4-5 пъти колата не запали след натискане на старт-стоп бутона, като жената дори започна да ми се подиграва, че съм купил някакъв боклук!За първи път карах автоматик и като някой малоумник дори си бях написал листче с позициите на лоста!По време на опитите ми за палене забелязах, че изписва нещо на дисплея, но беше на италиански и нищо не разбирах.Накрая реших да пробвам с натисната спирачка и ооо, чудо-колата запали.Преди малко смених езика на менюто и видях , че когато се стартира на Р изписва, че преди стартиране трябва да се натисне спирачка!
                        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                        Comment


                        • #27
                          На 159-ките със ръчни скорости изписва да се натисне съединител или спирачка за стартиране на автомобила + START копчето.

                          На автоматиците предполагам е само спирачка.

                          Пак добре че не си бутал или викнал пътна помощ

                          ==========================================

                          На мен единствено ми е гаснала това лято на излизане от Двореца/Градината в Балчик - както винаги с дизел съм свикнал да не давам газ дори по нанагорно, но там е доста повече може би 30%, а според мен на едно място е над 45% наклона(точно преди излизането).
                          Мина ми на акъла преди да тръгна да излизам, че като слизах си беше доста наклона, ама предната година подобни наклони(почти същите) ги е качвала на "самотек без газ и си казвам "Тя ще се качи сама".

                          Та аз като виден мързел съм я включил на 2-ра предавка и двата ми крака "си почиват", тоест свалени са от съединител и газ и 159-ката сама си "катери" и на последният наклон преди да изляза на пътя взе че изгасна...

                          Веднага "скочих" на спирачката, обаче бях минал 1/3 или 1/2 от наклона и "ни напред ни назад(зад мен имаше стръмен тесен завой с доста голяма дупка по края и отделно не знаех ако я "пусна" назад дали някой който се е засилил няма "да ме изненада" засилил се с газ за да има ряз за качването.


                          Държа спирачката и паля като на полусъединител се опитвам да тръгна на 1-ва.Тръгна уж, ама докато захапе- загасна ...И така още 2-3 пъти докато стигна догоре. Бая налкон си беше, а и на едно място няма съвсем асфалт, а е останал само белия чакъл под него.

                          Мислих и да и дам яко ряз на първа, ама ме хвана страх да не "литна" в храсталаците наоколо, че и без това си беше тясно и можеше при повече газ да не успея да я овладея ...

                          Шофирам съм "по села и планки" в които също си има наклони от поне 30%-на, че на места дори според мен +35/ +40 градуса и съм ги качвал всички на 2-ра скорост и на "самотек"(без подаване на газ), ама сега ми беше за първи път да загасне на наклон...

                          Сега вече има ли наклон ще си подавам газ и ще я държа в обороти, че дизел, дизел, ама и той по наклон -изкачване си иска да похапне гориво и да му дадеш газ та да задържи оборотите...
                          Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 12:24.
                          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                          Comment


                          • #28

                            Очевидно си нямаш идея що е то 35-40 градуса наклон.
                            И бъркаш понятието градус и процент.
                            Защото 40 градуса наклон се равнява на приблизително 84%. И повярвай, че такъв път няма да видиш, по който минават леки автомобили.
                            За да върви твоя дизел на 2-ра без газ, то на дали наклона е бил по-голям от 10-на градуса.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #29
                              Такива катерения на обороти не убиват ли маховика?


                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение

                                Очевидно си нямаш идея що е то 35-40 градуса наклон.
                                И бъркаш понятието градус и процент.
                                Защото 40 градуса наклон се равнява на приблизително 84%. И повярвай, че такъв път няма да видиш, по който минават леки автомобили.
                                За да върви твоя дизел на 2-ра без газ, то на дали наклона е бил по-голям от 10-на градуса.
                                Поправи ме, ако греша, но аз мисля, че % денивелация се отнася към изминатия път а не към разстоянието по хоризонтала между началната и крайната точка.

                                Примерно 1% наклон означава, че за изминати 100 м. ще сме на 1 м по-високо.

                                Накратко - движим се по хипотенузата.

                                В този ред на мисли, при 40 градуса наклон, денивелацията при изминати 100 м. ще е 100.sin(40) = 64 м. Или изразен в % - 64% наклон.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X